hej! livet är en ända röra. vet ni hur svårt det är att bli omtyckt. då menar jag bland killar. det fills två kast i killars gärna alltingen är man i kast1 eller kast2. detta är dom olicka kasten: 

kast1: skolkar, söt, snygg, omtyckt, spesiell, coola ganget och tar mycket plats 

kast2: blyg, tjock, kort, ivägen, ganska prat glad och störig.

om man är med i kast ett lever man lyckligt och alla gillar en, men om man lever i kast2 lever man i ett hälvete.

hur kommer man då till kast ett jo  !!!BÖRJA MODE BLOGGA!!! 

jag gillar mode och skönhet så ja, varför inte börja jobba uppått!

hej då ses snart!!!

TRÄNING!!

VILL DU BÖRJA TRÄNA?

forsätt då läsa.

att komma igång med träning är svårt men det måste göras nån gång. här är 3 alltenativ om vad man kan göra:

1:gå ut å gå 3 gånger i veckan minst.

2: börja i nån idrott t.ex. fotboll

3:skaffa en traningscyckel eller spring band sak

det är svårt att få igång träningen men börja med en av sakena här uppe.

hej då ses snart <3!! 

17/11

igår åg jag och tänkte länge på detta med att ha en mode blogg. jag tänkte att man kunde ha en häst/mode/livfs blogg. för jag är inte den bästa på mode och sånt och med mode bogg menar jag typ smink, kläder, styling, hår. med häst blogg menar jag typ: man fätningar, täkniker och ridning. med lifs blogg menar jag: mitt korta liv på jorden, vad som händer, vad som har hänt och hänelser jag vill prata om.

dagens kläder

idag har jag ett par söndriga jeanse och en leopard tröja som det står Awesome på, lite lokigt hår och ner mattande smink.

dagens händelser

idag har jag skola som alla andra måndagar jag går i 5:an på kvarnstenensskola. och deräkt effter har jag gitarrskola inne i stan. vi åker dock hem imällan skolan och musikskolan en stund.

läs där ifrån ->

<3snart ses åd jeh<3

nu är jag i skolan och har tagit upp bloggen utan att jag får. mohahaha. jaja jag och min BFF sitter i ett eget rum som kallas fjällahålan det är ett rum där det finns sköna stolar och mysiga fotöljer. ja, ja jag tycker det är ganska kul i skolan men våran lärare ska vara borta i flera dagar. skit sak samma vad ska man göra om han vill åka bort får han det. ja, ja det kommer upp en bild på vad för kläder jag hafft idag. oj cristoper kommer

<3 hej då ses snart<3

Hej! Det känns som att det var åratal sen jag blogga. Ja, ja, jag har i alla fall börjat vlogga lite på youtobe oxo.

- herre gud hanna Tänker ni ska du skriva en bok oxo om en tjej som heter Elin och är 15år som blir kär i en kille som är 20 ÅR.

- Det har jag faktikst jort eller det ska jag göra ( jag har börjat )

Jag har mycket på gång t.ex. jag letar t.ex. effter en ponny och jag skriver böker och jag vloggar och bloggar kan man vara mer divig en så herre gud.

det är mycket jag vill och kan göra innan jag blir gammal och skrynklig och dör. tänk vad jobbit mamma och pappa måste ha det som har en sån jobbig unge som vill göra allting det måste väll finnas ett slut?

- det kanshe det finns men det är ett par mil kvar till det slutet.

HEJ DÅ OCH HA ETT BRA 2015!!!!

hej! det var 3 sekundersen vi sågs men jag ville lägga upp skit mycket så ni får läsa som falun. hoppas ni har hafft ett bra och trevligt 2014 för nu är stefan löfen (kan inte stava hans effter namn döda mig inte) är stadsminister det vart kul det har ju varit så mycket tjafs om t.ex. nyvalet och budjeten. ja,ja, nu är det över i alla fall. mitt nyårs löfte var att inte äta skolans fisk. den är bläig. jo ni kanche öndrar varför jag inte lagt ut något om hästar det är för att jag inte har någon aktuell häst för tillfället <3. om ni vill kan jag ta mammas ena häst Per grynt och göra flätor m.m på han behöver brstas så mycket som möjligt så varför inte. det hade jag i alla fall tyckt vart kul.

ha en bra dag <3 

hej<3

tänk att vissa personer kan lyfta ett finger och få kakor. själv fick jag inte ens en bulle till saften. nä jag skojsa. alla lever olika.

hur som hälst så tänkte jag prata om flyktingar. i jäntligen borde jag inte lägga mig i vad andra röstar på m.m men jag fattar inte hur man kan rösta på SD (SVERIGE DEMOKRATERNA) dom vill få bort domma snälla och säkert omtänksamma människor som är presis som du bara att dom är mörkare och har vandrat halva jorden runt, men det behöver vi inte ta upp just nu. det är synd om dom. TÄNK DIG att din pappa blev tvungen att bli soldat och din mamma blev sönder bombad och du måste ta hand om din ett åriga bror som är svårt sjuk och du mår dåligt och gråter dig till söms och så dör din bror och du får skansen att åka med en båt till england (om det vore så väl) och du har 5 kr med dig och får köpa en häst att rida på för 4 kr. har du råd till mat då. nej det har du inte. och i sissta stund kommer du till sverige och blir hem slikad till t.ex. syrien.

tänk på det! hej då a en bra Fredag<3

min youtobe kanal<3

jag har ju presis börjat med youtobe och där jag jag slarvat lite med mina videos och gort dom knepiga jag hoppas att ni vill kolla in den fast dom är ganska knepiga

1. youtobe namn: hanna svenborger
  2. videos: room tuor, julpyssel, hanna tästr, haul och min katt som dricker ur toan <3
  3. mål: 1000 subs

12 olika fackta om mig

Hej! Jag tänkte skriva ett långt inlägg idag om mig skelv <3

Jag är 11 år och fyller 12 i oktober

Min favorit fätg är grön, röd, orange, gul och blå

Jag läger alldrig ut bilder Efftersom jag inte vet hur man får bilderna i rätt format

Jag har 2 hamstrar kivi och ludde (STRYKTE ÖNDER "V" FÖR ALLA SÄGER ATT KIVI STAVAR MED "W" MEN INTE MIN HAMSTERS NAMN) 

Jag letar häst/ponny

Älskar Terese lindgren på youtobe

Jag har en mamma, en pappa som INTE är skilda och en sysster som bara skypar med sina kompisar

Jag får knapt plats i min säng för jag har 4 kuddar och 18 mukisdjur

Mina bästisar heter Emilia, Anni och LINEN

Jag skriver i pärioder på min blogg

På en natt driker jag minst 3 glas vatten ( är det bra eller dåligt)

Stavar alltid fel på långa ord

Okej, det var lite fackta om mig som både kan vara intresant och inte intresant. 

<3Hej då hoppas ni inte läst i onödan <3

50 saker som ni kanche inte vet om mig

1.      Jag hatar ljudet an när folk slår med besticken i tarliken :->
  2. Det värsta jag vet är när man tuggar på garn... asså, inte när man gör det men tanken av det stör mig så himmla mycket :-D

3. Jag fyller 12 den 11 oktober ;-)

4. Har nästan alltid hårband :O

5. Pankakor äger, spessielt min papppas #PAPPA

6. Hatar skräck film :s

7. Tittar bara på 70-80 tals filmer, som "Strul" och "Dirty dancing" :-D

8. Min allra bästa vän heter Jennifer :->

9. Älskar matte!!!

10. Min klädstil är oftast kallad konstig :-/

11. Pyssel is my life :-C

12. Suger på engelska, om jag ska skriva ett engelskt ord måste jag klicka in på googel översätt :-O

13. Djur äger @-)--         <-- BLOMMA

14. Jag tycker inte om små flickor... Okej, jag kanske låter elak men det finns inga små flickor som gillar mig som är under 9-10 år :-[

15. Äpplen är skit goda ;-]

16. Hatar läppstifft... asså, andra får gärna ha det men jag tycker inte att jag passar i det B-)

17. "Mammas pojkar" filmen äger samt "Strul" och "Smala sussie" om ni inte har sett dom då har ni missat nått :-]

18. Jag har snaggat halva hövet...

19. Jag har 2 hästar...

20. 2 hamstrar...

21. 1 katt och massa andra djur.

22. Jag har alltid smutsiga kläder på mitt golv.

23. Den ända mat rätten jag kan göra är pankakor :-0

24. <-- Älskar julaffton

25. Saknar snön :-o

26. Dricker jätte mycket vatten ;-§

27. Jag filmar youtobe videos med min mobil eller min dator (GALANT)

28. Varje natt får jag ladda min telefon för att jag använder den så himla mycket under dagen...

29. Jag gillar inte "Harry potter" men läser ändå bökerna för att veta vad mina kompisar pratar om när dom pratar om det <3

30. Jag är den enda tjejen som aldrig blir in bjuden till något kalas eller discon i min klass :-(

31. Jag är en av dom tjejerna som räknas som ful och äklig i min skola mellan klass 5-6...

32. Älskar att skriva.

33. Jag fick godKänt på alla nationella prov i 3:an <3

34. Siffran 3 suger ;-)

35. Den bästa läraren i världen heter Christopher ENLIGT MIG

36. Den dagen han slutade på våran skola lärde jag mig stava hanns namn.

37. När jag ska sova ska det vara knäpp tyst i mitt rum.

38. Mina förebilder på youtobe är "Clara henry" och "Threse lindgren"

39. Min favo färg är grön :-o

40. Jag hatar när folk skickar kbry via sms ;-)

41. Jag älskar mitt mjukisdjur fluffie som är en hund som är fluffig :::---))))

42. Älskar idrott <3

43. Älskar att bära mössa <3

44. Hällst så änvänder jag headset när jag pratar i telefon.

45. Är fruktasvärt slarvig och kollar aldrig igenom det jag skriver i mina blogg inlägg [(--)]

46. Kan få damp på min syrra när hon skypar mitt i natten med sina jobbiga vänner

47. Innan jag dör ska jag hinna bli 100 år

48. Jag är fullt medveten om att det inte kommer hända men man får vell drömma

49. Ibland får jag nått fix i min hjärna och hatar mina kompisar och vill inte ens prata med dom

50. Det tar sjukt lång tid för mig att hitta på 50 0nädiga fackta men nu är jag klaaaaaaaaaar

!!!!!!!HEJ DÅ VI HÖRES!!!!

HEJ ALLESAMMANS!!!

Hej er era små bananer???

- Vi försöker igen...

Hej alla små kattungar???

- Hmm eller...

Hej allesammans!!!

Vad gör ni nu då? Jo ni läser min blogg <3 Puss på er <3 Jag vet inte vad jag ska skriva för något... Eller jo jag kan svara på en fråga som min kompis har ställt.

Frågan = Kan du hjälpa mig att starta en blogg?

svar = Jaaaa! varför inte jag kan träffa dig någon gång så fixar jag det. Men då måste du veta EXAKT vad du vill att din blogg ska heta och vad det ska stå under ditt namn... Jag kan också hjälpa någon mer... Jag kan kanske lägga ut en video på hur man gör. Men då får ni nöja er med att jag använder " webnode.com" Jag tycker att det är en bra startar sida sedan kan man nog flytta sin blogg till en annan sida villket jag kommer göra i framtiden. <3

Oj viket lånkt svar OMG!!!

Sedan har jag ett par frågor som ni kan svara på:

1. Vill ni ha fler inlägg och videos?

2. Vill ni ha mer foton?

3.HUR SKA JAG STARTA MINA INLÄGG?

4. till sist... hur tycker du hur min blogg skulle kunna bli bättre. vill ni ha mer bilder typ eller längre/kortare inlägg... ja det kan vara vad som hällst.

HEJ DÅ ALLA SMÅ BANANUNGAR :-P

hopplöst!!!

Hej! idag skulle jag prova ladda upp bilder till min dator men det gick piss... Den ville inte ta emot bilder samt vill den inte beskära äldre bilder så det kommer bli en blogg utan bilder :( Ja Ja jag vet inte vad jag ska göra men jag får väll försöka igen antar jag förresten så tänkte jag visa upp det komande veckans videor på YOUTOBE här nedan <3

måndag: hanna tästar: jag färgar håret grönt 2 st hårfärgnings videor med malin

tisdag: den stora mello tagen

onsdag: snö video vid namn "hanna i backen" sprlades in för 2 veckr sedan!

torsdag: room tour

fredag:2 st hårfärgnings videor med malin

lördag: vad som hällst

söndag: vad som hällst

grön hårfärg!!!

Jag vill färga håret grönt! Eller inte hela håret, jag vill göra "dipp dye". Varför? Hm vet inte jag antar att det är snyggt. Jag öndrar om ni kan ge mig altenativ om villken hårfärg jag ska använda. Jag lägger ut videor om när jag använder typ puderhårfärg eller något. Det är faktist jävligt snyggt om jag tänker effter. tycker ni att dipp dye är snyggt skriv då "!J0" i gästboken. Tycker ni att jag ska göra grön dipp dye skriv då "!A#" i gästboken. jag har hittat en sida med grön hårfärg detta är ingen reklam men varför inte jag har sätt många videor med denna hår färg det kommer namn under här! detta kanske blev en tråkigt inlägg men ja hoppas ni är nöjda <3

sweden rock shop.se grön hårfärg

Taggar

Listan över taggar är tom.

Kontakt

Hannasfniss

Äskekärr Sandtorp
Mariestad
54295

+46.4650143102

Skapa en hemsida gratis Webnode